Voor onze inwoners en ondernemers is de dienstverlening van onze gemeente dat wat er écht toe doet. We zijn een gemeente die voor alle kernen zorgt voor laagdrempelig en toegankelijk contact. Vanuit persoonlijk contact en een verbindende houding denken we mee met onze inwoners.
Daarnaast zijn we een betrouwbare overheid en leggen we uit wat we waarom doen. We zijn voorspelbaar en betrouwbaar door de kennis van onze collega's, duidelijke uitgangspunten met betrekking tot dienstverlening en applicaties die de inwoners en ons werk ondersteunen. Onze applicaties ontwikkelen we door om onze dienstverlening op peil te houden, efficiënter samen te werken en steeds meer digitaal mogelijk te maken. Zo werken we aan de implementatie van een nieuwe telefooncentrale en de vervanging van het zaaksysteem. Daarnaast ontwikkelen we een dienstverleningsconcept waarin we concrete organisatiebrede uitgangspunten op dienstverlening formuleren zodat we de inwoner duidelijkheid blijven bieden. Dit samen versterkt het vertrouwen tussen de inwoner en de gemeente en zo ontstaat er draagvlak voor samenwerking op de drie grote opgaven.